Wednesday, November 22, 2023

Adakah Usia Menjadikan Anda Kelihatan Tua? Kini Tidak Lagi Dengan Teknologi Rawatan Baru Redlight



DENGAN TEKNOLOGI RAWATAN BARU REDLIGHT, KEDUT KERANA USIA WAJAH NAMPAK TUA, KINI TIADA LAGI hANYA DI MARISSA AESTHETIC



Borang Sesi Konsultasi Rawatan Serdev


Isi butiran di bawah dan klik butang Hantar.

Kami akan menghubungi anda untuk mengesahkan sesi konsultasi. Cepat! Sesi promo adalah terhad!

 Isi borang di bawah & dapatkan voucher RM 360 sekarang


SILA TONTON VIDEO INI JIKA ANDA iNGIN KEMBALI MUDA!




 

Penyelesaian Pada Masalah Ini Adalah
Teknik Serdev




Jom Lihat Testimoni Rawatan Serdev






“Saya cukup berpuas hati dengan rawatan yang diberikan kepada kulit muka saya. Memang WOW dengan usia dah 63 tahun tetapi bila saya balik anak saya cakap macam umur 36. Memang tip-top, terima kasih Marissa..” – Pn. Jamilah, 63

“Doktor, beza umur saya dengan suami baru 3 tahun tapi muka saya muka saya nampak tua dari suami. Lepas saya buat rawatan Serdev di Marissa, suami pun puji nampak macam zaman muda-muda dulu.” – Puan Aina, 49

“Rawatan Serdev Marissa memang Special. Memang tak de kat tempat lain. Kesan pon sangat cepat dan memuaskan. 2 minggu lepas saya buat rawatan ni sebab saya dah tak tahan bila kawan-kawan selalu persendakan wajah saya yang selalu nampak sedih, tak ceria. Saya hanya mampu tersenyum kelat walaupun hati menangis. Saya nekad membuat rawatan ini di Marissa selepas ternampak iklan rawatan ini. Hari ini genap 2 minggu saya buat, muka memang nampak perubahan yang ketara. Tak de lagi garis-garis di bahagian mulut, tak de lagi kedutan di dahi dan mata.” – Fatimah, 50







Berita Baik!


KINI RAWATAN SERDEV ADA PROMO DISKAUN TERHAD SEHINGGA 50% UNTUK 100 ORANG TERAWAL SAHAJA.

Klik eBook dibawah untuk mendapatkan baucar bernilai RM360 sekarang!




Marissa Aesthetics & Wellness Centre

No. 26-G, Jalan Semenyih Sentral 4,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih,
Selangor, Malaysia.

HOTLINE ANNE: 010-3518484

HOTLINE DANIA: 012-8851484

HOTLINE KAY : 012-6691484



Legal Disclaimer: Products or services offered on this website is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Testimonials found on this website are results that have been forwarded to us by users of drruhminimaris.my, and may not reflect the typical user’s experience, may not apply to the average person and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.









No comments:

Post a Comment